Härliga sängkläder

Nu när nya året nalkas och våren kommer närmre och närmre även om den är lång bort tycker jag det är härligt att inspireras av nya sängkläder. Lantligt och romantiskt står högt på min lista även i år då jag anser att den stilen är ju som gjord för just landet. Jag tänkte visa några sängkläder som går mot det vita hållet men även några med lite färg i sig.



Bilden kommer från Ellos och produktnamnet är KURSIV. Priset för detta set är 199 kronor.



Setet kommer från Jotex och produktnamnet är Cathrine och går att köpa för 299 kronor.



Bilden kommer från IKEA. Modellen heter ALVINE KVIST och går även att köpa i dubbellakan, priset är från 199 kr.

Bilden kommer från Jotex. Gillar man blommor är detta mönster väldigt härligt. HELENA heter modellen och kostar endast 79:90 kr.



Även denna kommer från Jotex och den heter DREAMS och kostar 249 kronor. Mönstret i denna sängklädsel är inspirerad av 50 talet.



Från Hemtex kan man köpa detta fransk-insiperade påslakanset vid namn La Petite Chocolati. Det kostar 299 kronor.



Det sista setet kommer även det från Jotex. Setet heter GUSTEN och finns i 3 olika färger. Priset ligger på 399 kronor och det är ett set med 6-delar.



Hoppas ni fann några som kanske passar just er. Det är en djungel därute gällande sängkläder och allt fint finns tyvärr bara i enkelsäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0